3. sep. 2012

Sykort - Sewing cards


Da jeg var inne hos Handmade Charlotte og fant bildedomino-spillet til forrige innlegg, fant jeg også disse morsomme sykortene:


Jeg har aldri prøvd sykort selv (enda), men synes det er en aldeles strålende idé med tanke på aktivisering av barnehender.

Her er noen enkle, sjarmerende varianter av sykort fra Minieco:



Og om det skulle være noen tvil:
Alle variantene kan lastes ned og printes helt gratis. (Er det ikke fabelaktig?!?)

.....

I have never tried sewing cards myself (yet), but I think it's a swell idea for employing children's hands!


Irene

6 kommentarer:

  1. Tøft ;o) Vi hadde sånne når æ var liten, alltid kjekt å se igjen ting man har glemt ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan faktisk ikke huske sånne fra barndommen. Kortene så nok heller ikke så kule ut da! ;-I

      Slett
  2. Dette er ungene akkurat i rett alder for nå. Kjekt å kunne printe ut noen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Therese Marie - og tusen takk for nok en hyggelig kommentar. Alltid like hyggelig! Min er nok litt for stor (og "tøff"...) for sykort nå, men det kunne nok vært noe for tidligere år da han gjerne ville "lage noe" han også. Med en butt nål hadde det nok gått greit. Håper barna dine liker det! ☺

      Slett
  3. These are SO adorable! Thanks for sharing! I'm featuring these on my blog tomorrow as one of my favorite printables. I'll link back to your original post.

    Jamie
    http://tocrave.blogspot.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...